środa, 27 stycznia 2016

Zrób to sama: Henna i regulacja brwi :)


Obsesje na punkcie brwi miałam zawsze :) każdego dnia muszą wyglądać dobrze ponieważ 
to one razem z oczami są wizytówkami naszej twarzy :) jednak codzienne malowanie brwi 
może być dla niektórych uciążliwe, dlatego dziś powiem wam jak prawidłowo wykonać
 hennę i regulację brwi (do niedawna myślałam że robie to dobrze, jednak w szkole kosmetycznej wyprowadzono mnie z tego błędu). 

Co będzie nam potrzebne? Oczywiście henna (ja używam w kremie), woda utleniona, pęseta, kieliszek (u mnie plastikowe wieczko) oraz patyczek lub pędzelek do rozprowadzania henny (polecam skośny pędzelek do brwi). Do koloryzacji użyłam henny w kremie firmy Delia w kolorze ciemnego brązu, serdecznie wam ją polecam :) barwi ona również skórę dlatego można łatwo "załatać" ubytki w brwi. 


Według schematu poniżej można określić jaki jest idealny kształt brwi dla naszej twarzy


Przykładając patyczek do twarzy wyznaczamy moment w którym brew się wznosi


A więc zaczynamy :) Tak wyglądają moje brwi których nie ruszałam przez około 2 tygodnie, są dość jasne i zarośnięte. Henne x wodą utlenioną mieszamy do konsystencji przypominającej ciasto naleśnikowe, pamiętajcie jednak że hennę z wodą utlenioną należy mieszać energicznie przez około 40 sekund aż zaczną pojawiać się pęcherzyki powietrza





Na samym początku staram się  jak najdokładniej narysować pożądany kształt brwi za pomocą henny, kierując się wskazówkami ze schematu powyżej, ważne by zaznaczyć miejsce gdzie brew się wznosi

                                            
Z reguły hennę zmywam z brwi dopiero po 10 minutach, ponieważ lubię wyraziste brwi, moim         zdaniem dodają one twarzy charakteru :) po 10 minutach zmywam henne wacikiem delikatnie nasączonym wodą




Wszystkie włoski znajdujące się poniżej ciemnej linii jaką wyznacza nam henna, wyrywamy za pomocą pęsety, można usunąć też nadmiar włosków nad brwią, i delikatnie przyciąć te które nadmiernie odstają


                                                       Gotowa brew z fleszem


A tutaj bez flesza :)


Mam nadzieję że pomógł wam mój mini poradnik i spróbujecie samodzielnie wykonać taki zabieg w domu :) jeśli nie chcecie mieć henny tylko samą regulacje, narysujcie kształt brwi ciemną kredką do oczu i wyrwijcie włoski z poza linii kredki, a następnie zmyjcie np za pomocą płynu micelarnego :) i gotowe!










3 komentarze:

  1. Super masz te brwi, mnie niestety źle rosną, mam prześwity i muszę przy nich bardzo kombinować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) może olejek rycynowy na zagęszczenie brwi?

      Usuń
    2. A spróbuję :D Czekam na resztę hybryd by na swpich paznokciach zrobić hybrydy :D

      Usuń